Seneste nyt

Her kan du følge med i seneste nyt om BOAT SHOW Denmark og hvad der rør sig i branchen blandt vores udstillere.

Vi glæder os til at præsentere spændende nye tiltag, udstillere, inspirerende foredrag og meget mere.

Tilmeld dig nyhedsbrev


     

Danmarkspremiere på Hanse 360 Sejlbåd fra REESE MARIN

REESE MARIN har netop annonceret en spektakulær tilføjelse til BOAT SHOW Denmark 2025 i Fredericia. REESE MARIN vil præsentere den helt nye sejlbåd fra HANSE 360, som først vil få verdenspremiere på BOOT i Düsseldorf til januar 2025, efterfulgt af en storslået debut på dansk grund i MESSE C d. 21. – 23. februar og 27. februar – 2. marts 2025.

Denne bølgebrydende sejlbåd fra HANSE 360 lover at imponere sejlentusiaster med sit avancerede design og teknologi. Med fokus på ydeevne, komfort og sikkerhed er Hanse 360 klar til at sætte nye standarder inden for sejlads.


Samarbejde med Skib & Båd

Igen i år er vi glade for at have opbakning fra bådbranchens organisation, Skib & Båd. Dette viser et gensidigt engagement for at afholde Danmarks største indendørs bådudstilling i Fredericia og dermed styrke bådbranchens aktører.

BOAT SHOW Denmark ser samarbejdet som en god mulighed for at holde sig opdateret og få den nødvendige sparring, der her følger med. 


     

Jubilæumsåret for BOAT SHOW

Den 6. februar 1969 åbnede skibshandleren og dedikeret sejlsportsudøver, Ejnar Christensen, udstillingen "Både i Fredericia".

Efter en dybdegående undersøgelse af lokalhistorisk arkiv i Fredericia og vores egne gemmere, er vi nu nået frem til BOAT SHOWs 30. gangs jubilæum i 2025. Dette vil vi naturligvis markere med et særligt logo og et historisk område under udstillingen.

BOAT SHOW 2025 vil til tider afspejle tilbagevendende temaer og aktiviteter fra den første udstilling i 1969. Både besøgende og udstillere vil få mulighed for at opleve en kulturhistorisk udstilling, hvor vi har samlet artikler og billeder fra de forgangene bådudstillinger i Fredericia. 


     

Nyt logo og visuel identitet

BOAT SHOW følger med tiden, hvilket selvfølgelig også skal afspejles i vores visuelle identitet. Derfor har vi allieret os med et kreativt bureau, der har hjulpet os med at løse denne opgave.

Resultatet er blevet til et moderne, klassisk og tidløst design, som associeres med sejlads.

Vi har taget de populære franske Breton-striber til os, som har prydet sejlermoden siden Napoleons tid. Vi har arbejdet med enkeltheden i et udtryk og design, som hurtigt kan afkodes, så det straks står klart, at der er tale om en dansk bådudstilling ved det første øjekast.